ברונזר – כל מה שכדאי לך להכיר ולדעת

שוק הביוטי והטיפוח הנשי אינו שוקט לעולם על שמריו כאשר החברות והמותגים השונים מוסיפים לפתח מוצרים ותכשירים חדשים שנועדו לשפר הן את המראה האישי והן את חוויית וצורכי המשתמשות. אחד המוצרים שפרצו קדימה בשנים האחרונות, ורבות מאיתנו תוהות כיצד הסתדרו בלעדיו קודם, הוא הברונזר, תכשיר איפור המשלב בין מספר צרכים ומעניק מראה זוהר ואלגנטי.

ברונזר הוא למעשה תכשיר המשלב בין שני מוצרי איפור ותיקים וחשובים במארז אחד: פודרה וסומק. שילוב זה נוצר בכדי להעניק מראה עור שזוף ומחמיא ללא הצורך שבסיכוני החשיפה לשמש ולקרינה ישירה, ומגיע בסדרות שונות הכוללות אלמנטים של ברק וזוהר במינונים שונים בהתאמה לכל אירוע ולכל לוק, כמו גם במרקמים שונים לצורך יישום ומריחה ייעודיים.

אחד החידושים שהביא עימו הברונזר הוא היכולת לנצל את היתרונות הגלומים בו לא רק לעור הפנים לבדו, כי אם לצורך טיפוח ושדרוג של כמעט כל חלק עור חשוף אחר, מצוואר ועד כתפיים, זרועות, מחשוף ורגליים. הברונזר יעניק לעור את הגוון החום השוקולדי העשיר או המוקה העדין לבחירתך עם קשת גוונים המבוססים על הצבע החום, בהתאמה לכל סוג וגוון של עור. ברמה היום יומית הברונזר משמש לרוב לאיפור הפנים ומסייע בהסתרת פגמים קלים, יצירת גוון עור אחיד ומחמיא לפנים ומתן ברק טבעי שמעניק מראה בריא וצעיר יותר.

אילו סוגי ברונזר קיימים וכיצד להשתמש בכל סוג?

סוגי הברונזר נחלקים על פי מרקם החומר, על פי גוונים ועל פי התאמה לגוף ו/או לפנים. ריכזנו עבורכן כאן את הדגמים הבולטים והפופולאריים:

1. ברונזר פודרה: מגיע במארזים קטנים הכוללים אבקה דחוסה / קלילה ומתאימים בעיקר לשימוש על גבי עור הפנים, הצוואר ואזור המחשוף. ברונזר הפודרה יגיע בגוון אחיד או במארז מופרד המשלב מספר גוונים בקופסא אחת, מה שמסייע באיפור הפנים וביצירת משחקי הצללה מחמיאים.

2. משחת ברונזר: ברונזר סמיך במרקם משחתי ובגוונים שונים, מותאם למריחה על אזורי עור חשוף גדולים יותר דוגמת הידיים והרגליים, בעל מוצקות המספקת עמידות ארוכה במיוחד ויציבות, ללא נזילה או מריחה של החומר גם בחשיפה לשמש או באקלים עם טמפרטורות גבוהות.

3. ברונזר נוזלי: מגיע לרוב בבקבוק שקוף עם משאבה ופיה זעירה לשחרור כמות קטנה של חומר בכל לחיצה. הברונזר הנוזלי נחשב לעשיר בפיגמנט ולרוב מבוסס על מינרלים טבעיים, מגיע במספר גוונים מחמיאים ומעניק מראה שיזוף טבעי לצד עמידות וברק עשיר. אחד הדגמים החדשים והמעניינים ביותר בתחום הוא BROWNIE BRONZE ברונזר נוזלי מבית Byneta המותג של נטע אלחמיסטר.

את השימוש בכל ברונזר רצוי לעשות באמצעות מברשת רחבה בעלת סיבים רכים למריחה על גבי שטחים נרחבים ובצורה אחידה. במקרה של צורך במריחה של כמויות שונות על גבי אזורים שונים בפנים (דוגמת כיסוי מיטבי של כתמי פיגמנטציה או יצירת הצללה נקודתית), ניתן להשתמש בכריות פודרה או במברשת דקה יותר לצורך דיוק. את הברונזר יש ליישם לאחר שאר תכשירי האיפור בהם את נוהגת להשתמש וכמוצר משלים.

אהבתם? זה הזמן לשתף!
צור קשר - השאירו פרטים
חנות סקס בפתח תקווה: חנות בעלת מגוון אביזרי סאדו

פתח תקווה, אחת מהערים המרכזיות בישראל, מארחת בתוכה חנות סקס מרשימה ומגוונת. חנות הסקס בפתח תקווה מציעה מגוון רחב של אביזרים שונים, שמתאימים לכל סוגי הקהל. מי שמחפש להוסיף תיבול לחיי המין שלו, ימצא שם מגוון מוצרים שיכולים לעזור לו להגשים את החלומות שלו.

האם מכונת קיפול כביסה היא ההמצאה הבאה שתשנה את חייכם? גלו כאן

האם אי פעם התפעלתם מהכוריאוגרפיה החלקה של החיים המודרניים, שבה נדמה שכל צעד טכנולוגי פותח עולם חדש של אפשרויות? מכונת הכביסה הצנועה, שהייתה פעם מותרות, התפתחה כעת לאבן יסוד של הנוחות הביתית, ושינתה באופן מהותי את מארג חיי היומיום. עם זאת, כאשר אנו עומדים על סף קפיצה מהפכנית נוספת, הופעתה של מכונת קיפול הכביסה מזמינה עתיד שבו מטלות הבית לא רק פשוטות אלא גם משתנות.

התקשרו עכשיו