הדגשים שאת חייבת להכיר לטובת איפור עיניים מושלם

מאז ומתמיד, לדעת רבים מראה העיניים הוא החשוב ביותר בפנים, כאשר אלו מהוות גם ראי לנפש ובמקביל מדגישות את מראה כלל הפנים והחזות החיצונית שלנו כולה.

עיניים גדולות, בצבע בהיר ומודגש ובמבנה חתולי מוארך הן הכמיהה המרכזית של נשים רבות לאורך השנים, וכן לא לכולנו מראה ומבנה עיניים מושלמות, מהגבות דרך הריסים ועד העיניים עצמן כמובן, אולם בימנו בעזרת מגוון איכותי וכמעט בלתי נגמר של מוצרי איפור לעיניים ובעיקר יישום מותאם ונכון ניתן לשפר, לתקן מבנה, להדגיש ולהעצים את היתרונות הטבעיים של כל עין לכדי יצירת לוק נעים ומרשים.

אז מאיפה מתחילים?

איפור עיניים מתבסס בעיקרו על הפרדה ועל הדגשה, כאשר חשוב לתת את הדגש על ארבעת האלמנטים המרכזיים הבאים:

  1. ראשית, הגבות – הגבות שלנו יוצרות למעשה את המסגרת העליונה לעיניים. מראה גבות מטופחות ומסודרות יוצר הרמוניה נעימה והתמזגות טבעית בין הגבה לעין ואף משפיע על תבנית הפנים כולה. מלבד גבות נקיות ומסודרות והתאמת עיצוב הגבות למראה הפנים חשוב להקפיד על איפור הגבות, מילוי קרחות ועיבוי של גבות דלילות ושרטוט קו גבה מלא ומדויק. ניתן לאפר את הגבות באמצעות איפור קבוע בשיטת ההצללה או בשיטת השערה, או לעשות שימוש באיפור יום יומי באמצעות עיפרון גבות רך, עבה ובצבע מותאם לצבע הגבה הטבעית.
  2. ריסים – שער הריסים מצוי מעל העין ולצד התפקוד הפונקציונלי החשוב של הריסים בהגנה על העין, הן גם יוצרות מראה נשי ומוקפד באמצעות הדגשה ואיפור נכון. המוצר הנפוץ ביותר להדגשת הריסים הוא כמובן המסקרה, נוזל במרקם סמיך בעל פיגמנט צבע, לרוב שחור אולם יכול להגיע גם בכחול ובמרקמים שונים, בעל יכולת להפריד בין הריסים, להדגיש ולעבות אותן. חשוב כמובן לעשות שימוש עם מסקרה מומלצת טובה כזו שאין לה נטייה להימרח ובעל עמידות ארוכת שעות. מסקרה איכותית תגיע במרקם חלק, ללא גושים ותספק לריסים מראה אחיד וטבעי.
  3. עפעפיים – העפעפיים הם המקום ליותר יצירתיות וסגנון אישי בזמן איפור העיניים, כאשר מדובר בשטח עור חיצוני, דקיק ומתאים למילוי באמצעות צבע אחיד או משחקי צבע והצללה. איפור העפעפיים מתבצע באמצעות צלליות לעיניים במגוון צבעים, ולטובת יצירת מראה אחיד ויציב מומלץ למרוח תחת הצלליות בסיס פריימר.
  4. וכמובן פנים העין – החלק של פנים העין כולל פס עור עליון ופס עור תחתון, אשר ניתנים להדגש ולמריחה באמצעות איפור. לרוב מומלץ לאפר את פנים העין בחלק העליון או התחתון בלבד ולא בו זמנית. באמצעות אייליינר נוזלי ועדין ומברשת דקיקה ניתן למלא את פנים העין בחלק הרצוי וכן למשוך משיכה חיצונית מקו העין החוצה, ליצירת מראה של עין מוארכת, צרה יותר ובמרה חתולי ונשי. מאחר ומדובר בחומר הנוגע בפנים העין חשוב לבחור באייליינר מקצועי או לחילופין עיפרון עיניים המתבסס על חומרים איכותיים ועדינים, שאינם גורמים לדמע. בין סוגי האייליינר המתקדמים כיום ניתן למצוא מוצרים אשר משלבים ג'ל עמיד ליצירת סמיכות ועמידות, הנמרח בעזרת מברשת סיליקון רכה ודקיקה ליצירת קו עין מדויק במראה טבעי.

 

אהבתם? זה הזמן לשתף!
צור קשר - השאירו פרטים
חנות סקס בפתח תקווה: חנות בעלת מגוון אביזרי סאדו

פתח תקווה, אחת מהערים המרכזיות בישראל, מארחת בתוכה חנות סקס מרשימה ומגוונת. חנות הסקס בפתח תקווה מציעה מגוון רחב של אביזרים שונים, שמתאימים לכל סוגי הקהל. מי שמחפש להוסיף תיבול לחיי המין שלו, ימצא שם מגוון מוצרים שיכולים לעזור לו להגשים את החלומות שלו.

האם מכונת קיפול כביסה היא ההמצאה הבאה שתשנה את חייכם? גלו כאן

האם אי פעם התפעלתם מהכוריאוגרפיה החלקה של החיים המודרניים, שבה נדמה שכל צעד טכנולוגי פותח עולם חדש של אפשרויות? מכונת הכביסה הצנועה, שהייתה פעם מותרות, התפתחה כעת לאבן יסוד של הנוחות הביתית, ושינתה באופן מהותי את מארג חיי היומיום. עם זאת, כאשר אנו עומדים על סף קפיצה מהפכנית נוספת, הופעתה של מכונת קיפול הכביסה מזמינה עתיד שבו מטלות הבית לא רק פשוטות אלא גם משתנות.

התקשרו עכשיו