הטרנדים הבולטים והמעניינים של חורף 2023

מפה לשם, עם הרבה ימי שמש חמימים השנה וכמעט בלי שנרגיש יותר מדי, חורף 2023 כבר די בשיאו, וזהו זמן טוב לנסות להציג ולנתח חלק מהטרנדים הבולטים והמעניינים שתפסו את העין בכל הנוגע לאופנה וביגוד לנשים בארץ ובעולם.

רגע לפני שהוא מתקרב לסיומו (היי, יש לנו עדיין את כל חודש פברואר!) ברשתות האופנה השונות, כבר ניתן למצוא מחירי סוף עונה ומבצעים אטרקטיביים על מגוון פרטי החורף, ובזמן שתחזיות מזג האוויר עדיין מבטיחות באופק לא מעט ימים קרים וגשומים, הנה לכן ההזדמנות הכמעט אחרונה להתהדר בטרנדים האופנתיים המעניינים שנצפו לאחרונה:

הלוק של בת השכן – חולצות צווארון גבוה, עניבות מסוגננות, חצאיות משובצות מבדים עבים ואטומים, כל אלו מהווים את הבסיס ללוק הצעיר של נערת בית הספר, בת השכן ומונחים שבאים להגדיר את החיבור בין הילדה לאישה שהפכת להיות. פרטי חובה בארון: חולצה לבנה מכופתרת בגזרה צמודה ובעלת צווארון גבוה ומתקפל, עניבה חלקה בגוונים של שחור, כחול, כסוף וצבעים קרים אחרים, חצאית בצבע דומיננטי או בשילוב של מספר צבעים במראה רטרו, מגפיים ארוכים להגנה על הרגליים מפני הקור, בלייזר, ווסט או ג'קט מחויט להשלמת הלוק.  מדובר בלוק בהחלט אלגנטי אם בונים אותו נכון, כזה שמתאים ליום יום, לעבודה ולמפגשים חברתיים. לשדרוג מיוחד של הלוק נוכל להמליץ לכן לחפש ז'קט או ווסט אופנתי בקולקציית הג'קטים לנשים של "סיסטארז" שם תוכלו כמה דגמים אלגנטיים שווים עם המון סטייל.

נערת רוק – הלוק של "נערת רוק" עבר שינויים כאלו ואחרים לאורך השנים והאבולוציה בעולם האופנה, אולם שימר מספר אלמנטים עיקריים: דגש על צבע שחור ואלמנטים בגוונים כהים, שימוש בעור או פריטים דמויי עור, ביגוד ארוך בדגש על כיסוי הגוף תוך שילוב אלמנטים של הדגשה באמצעות בגדים צמודים וחיבור בין פרטי ג'ינס לפרטי עור. במסגרת הלוק הזה תוכלי לשלב בין מכנסי ג'ינס צמודים למגפי עור ארוכים ולמעיל עור דומיננטי, להוסיף אלמנטים ואקססוריז כמו שרשראות ארוכות ממתכות כסופות או חגורת עור עליונה להדגשת תווי הגוף. השילוב ההפוך יוכל לכלול מכנסי עור לצד מעיל ג'ינס קצר במראה האופנוענית. החולצה לרוב תהיה חולצת טי-שרט פשוטה, בצבע כהה אחיד המציץ מתחת לז'קט הדומיננטי.

נערת הפאנק – מוזיקת הפאנק כנראה נחשבת לפחות פופולרית בקרב הצעירות והאופנתיות שבינינו, אולם האופנה שהיא חתמה חזרה ובגדול עם שילוב בין פריטים ססגוניים שיוצרים מראה של "תאונת דרכים לעיניים", שימוש בטלאים בניסיון לחתום סגנון לא מחייב וזרוק, בגדים בגימור גס ולא מושלם, תפרים עבים וחוטים משתלשלים, נראה כי נערות הפאנק עושות מאמץ לא מועט בכדי להשיג את המראה נטול המאמץ.

פרטי חובה ללוק הזרוק: מעיל גדול ורחב מן המידות הטבעיות, בסגנון פרווה או צמר בצפיפות גבוהה ובצבעים דומיננטיים, מכנסי טייץ צמודים ומעליהם חצאית מיני או מקסי רחבה בגזרה לא אחידה, שילוב של שרשראות ארוכות ורחבות, חולצות סטרפלס המאפשרות הצצה קלה לגוף הנשי ומגפיים במראה מבריק שיוצר ניגודיות למראה הזרוק.

ולבסוף, הקלילה והאלגנטית – השילוב החזק ביותר לטעמנו שיוצר מראה לא רשמי מצד אחד אך משדר באותה נשימה השקעה ראויה, היה ונשאר החיבור בין מכנסי ג'ינס בהירים בגזרה מחמיאה (ניתן לשלב קרעים קטנים בטעם) עם חולצה אלגנטית מבדים רכים ונופלים, מגפיים קצרים בעלי עקב נמוך, יחד עם שילוב אקססוריז דוגמת מטפחת צבעונית בצידי הג'ינס, שרשרת צמודה לצוואר ומשקפי שמש מסוגננים על הפנים או על הראש. עופי על זה, לפני שהקיץ והבגדים הלגמרי קצרים מגיעים…

אהבתם? זה הזמן לשתף!
צור קשר - השאירו פרטים
חנות סקס בפתח תקווה: חנות בעלת מגוון אביזרי סאדו

פתח תקווה, אחת מהערים המרכזיות בישראל, מארחת בתוכה חנות סקס מרשימה ומגוונת. חנות הסקס בפתח תקווה מציעה מגוון רחב של אביזרים שונים, שמתאימים לכל סוגי הקהל. מי שמחפש להוסיף תיבול לחיי המין שלו, ימצא שם מגוון מוצרים שיכולים לעזור לו להגשים את החלומות שלו.

האם מכונת קיפול כביסה היא ההמצאה הבאה שתשנה את חייכם? גלו כאן

האם אי פעם התפעלתם מהכוריאוגרפיה החלקה של החיים המודרניים, שבה נדמה שכל צעד טכנולוגי פותח עולם חדש של אפשרויות? מכונת הכביסה הצנועה, שהייתה פעם מותרות, התפתחה כעת לאבן יסוד של הנוחות הביתית, ושינתה באופן מהותי את מארג חיי היומיום. עם זאת, כאשר אנו עומדים על סף קפיצה מהפכנית נוספת, הופעתה של מכונת קיפול הכביסה מזמינה עתיד שבו מטלות הבית לא רק פשוטות אלא גם משתנות.

התקשרו עכשיו