תוכניות חיסכון – כיצד בוחרים את התוכנית הנכונה

אחד הכלים הטובים ביותר לייצר ביטחון כלכלי וליהנות משקט נפשי בעתיד, הוא באמצעות חיסכון קבוע. כלומר, במקום להוציא כסף לצרכים שונים, אנחנו יכולים וצריכים לחסוך אותו בתוכניות שונות, ובצורה כזו אנחנו יכולים להבטיח לעצמנו שבעתיד, נוכל ליהנות ממנו.

הרעיון הוא מאוד פשוט. אנחנו מרוויחים היום סכום מסוים, אנחנו צריכים להשתמש בחלקו להוצאות שוטפות, בחלק אחר ממנו אנחנו צריכים ומעוניינים בוודאי, להשתמש להוצאות שונות ליצירת איכות חיים סבירה, אך עלינו להבטיח שנוכל להשתמש בחלק מההכנסה שאנחנו יוצרים לחסכון. כסף שלא ניגע בו במשך תקופה ארוכה אלא הוא יישב בתוכניות חסכון שונות.

תוכניות חיסכון הן כלי מאוד חיוני וחשוב להתפתחות הכלכלה, בוודאי ברמת הפרט. על פניו, מדינות ישמחו שהאזרחים שלהם יוציאו כסף, כך הם יגדלו את הצריכה ותהיה צמיחה. אך בטווח הארוך, עדיף שאנשים ישלבו בין הוצאות שוטפות ואחרות לבין חסכון. רק כך יהיה אפשר להבטיח שבעתיד, כאשר ההכנסות יירדו (כתוצאה מהזדקנות,מצב בריאותי, יציאה לפנסיה, שינויים בשכר ועוד), אזי שתהיה להם אפשרות להשתמש בכסף לצרכים שונים.

יתרה מזוה, תוכניות חיסכון מאפשרות לנו לבצע הוצאות גדולות ומשמעותיות בעתיד. למשל, אנחנו יכולים לחסוך כסף במשך שנים ארוכות ובעתיד, אם וכאשר נרצה בכך, נוכל להשתמש בכסף לצורך רכישת רכב או דירה.

 

איך חוסכים כסף בצורה נכונה?

זה לא מספיק רק לשים כסף בצד ולא להשתמש בו. צריך למצוא תוכניות חיסכון משתלמות בהן שווה להפקיד את הכסף ולתת לו להצטבר. על פניו, אפשר לחסוך כסף בעו"ש אך אז הכסף לא ייהנה מריביות מצטברות כמו בתוכנית חיסכון. כמו כן, זה עלול להיות מאוד בעייתי, אם יהיו הוצאות משמעותיות אזי שלאט לאט הכסף יתקזז מהחשבון.

הפתרון כאמור, הוא לחסוך בתוכנית חיסכון מתאימה. הפקדה חד פעמית או הפקדה על בסיס חודשי של סכום כסף מסוים, כאשר לתוכנית יש נקודות יציאה שונות, אפשר למשוך את הכסף במועד הסופי של התוכנית וכן באותן נקודות.

צריך לזכור, אם בוחרים להפקיד את הכסף בתוכנית חיסכון, נכון לבדוק את הריביות של התוכנית, כמה זמן היא נמשכת, מה הן נקודות היציאה, ובאופן כללי האם היא משתלמת מבחינה כלכלית.

 

מתי נכון להתחיל וכמה נכון להפקיד?

מבחינת נקודת הזמן, הרי שככל שנתחיל מוקדם יותר, כך יהיה לנו יותר כסף בחסכון. באופן טבעי, וזה נכון גם לגבי השאלה כמה נכון להפקיד, ככל שהשכר שלנו יהיה גבוה יותר וההוצאות קטנות יותר, כך נוכל להפקיד יותר כסף לתוכנית חיסכון.

יחד עם זאת, גם אם נקפיד כל חודש סכום של עשרות או מאות שקלים ובמשך שנים ארוכות, סביר להניח שבסופו של דבר, נגיע לנקודה שבה נוכל למשוך את הכסף ולעשות בו שימוש משמעותי, לרכישת דירה, רכב או דבר אחר.

אהבתם? זה הזמן לשתף!
צור קשר - השאירו פרטים
חנות סקס בפתח תקווה: חנות בעלת מגוון אביזרי סאדו

פתח תקווה, אחת מהערים המרכזיות בישראל, מארחת בתוכה חנות סקס מרשימה ומגוונת. חנות הסקס בפתח תקווה מציעה מגוון רחב של אביזרים שונים, שמתאימים לכל סוגי הקהל. מי שמחפש להוסיף תיבול לחיי המין שלו, ימצא שם מגוון מוצרים שיכולים לעזור לו להגשים את החלומות שלו.

האם מכונת קיפול כביסה היא ההמצאה הבאה שתשנה את חייכם? גלו כאן

האם אי פעם התפעלתם מהכוריאוגרפיה החלקה של החיים המודרניים, שבה נדמה שכל צעד טכנולוגי פותח עולם חדש של אפשרויות? מכונת הכביסה הצנועה, שהייתה פעם מותרות, התפתחה כעת לאבן יסוד של הנוחות הביתית, ושינתה באופן מהותי את מארג חיי היומיום. עם זאת, כאשר אנו עומדים על סף קפיצה מהפכנית נוספת, הופעתה של מכונת קיפול הכביסה מזמינה עתיד שבו מטלות הבית לא רק פשוטות אלא גם משתנות.

התקשרו עכשיו